فان خال:منچستریونایتد به مهاجم جدید نیاز ندارد

فان خال:منچستریونایتد به مهاجم جدید نیاز ندارد


لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، بعد از تساوی بدون گل مقابل نیوکاسل، تاکید کرد که تیمش نیاز ‏به تقویت در خط حمله ندارد.‏


 

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ شب گذشته نتوانستند دروازه کلاغ ها را در الدترافورد باز کنند و ‏دو امتیاز خانگی را از دست دادند. در این تابستان شایعات زیادی در مورد پیوستن بازیکنانی مانند گرت ‏بیل، سادیو مانه یا نیمار به منچستریونایتد منتشر شد اما فان خال تاکید کرد که تیمش با داشتن جیمز ‏ویلسون، خاویر هرناندز و وین رونی، نیاز به مهاجم جدید ندارد. ‏
او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا تیمش نیاز به خرید مهاجم دارد، گفت:" نه، زیرا ‏ما سه برابر بهتر از حریف بودیم. ‏
دغدغه من این است که باید برتر از حریف باشیم و در این دیدار بودیم؛ همین مسئله مقابل تاتنهام، استون ‏ویلا و بروژ هم بود.‏
من از نمایش تیم راضی هستم اما از نتیجه نه؛ این مسئله متفاوتی است. ما از لحاظ نتیجه گیری بدشانس ‏بودیم زیرا موقعیت های زیادی ایجاد کردیم."‏
رونی در هیچ یک از چهار دیدار این فصل تیمش موفق به گلزنی نشد؛ هرچند یک گل درستش در دیدار ‏دیروز توسط داور مردود اعلام شد.‏
فان خال در این مورد گفت:" وین گل زد اما پذیرفته نشد. آن صحنه مشکوک بود و قوانین می گوید وقتی ‏صحنه مشکوک است، پرچم نزنید. این فوتبال است و من قبلا بارها گفتم که نیاز به تجهیزات بیشتر است تا ‏به داور و کمک داور، کمک شود زیرا قضاوت آسان نیست."‏

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 1 شهريور 1394برچسب:, | 12:18 | نویسنده : امیررضا خضرلو |